Přejít k hlavnímu obsahu

Drupal udělá pro publikovaný obsah maximum, aby si ho vyhledávače Google a Seznam snadno oblíbily.

Proč vůbec řešit SEO?

Metodika SEO (Search Engine Optimization) pomáhá optimalizovat webový obsah, aby byl vyhledávači správně indexovaný (tzv. technické SEO) a zároveň pomáhal plnit nastavené obchodní cíle (obsahové SEO a copywriting). S minimálním nebo málo přínosným obsahem a špatně dohledatelnými stránkami přicházíte o konverze.

7 bodů, kterými Drupal usnadňuje SEO úkony

  1. Na Drupalu snadno publikujete obsah, který plně odpovídá vašim představám.
  2. Ohromné množství responzivních šablon. Takže i základní zázemí pro SEO na poli mobilního vyhledávání.
  3. Dalšími skvělými vlastnostmi je jednoduché přidání metadat a popisků, jež optimalizují fotky pro obrázkové vyhledávání.
  4. Vytváření redirectů, které zvládne každý i s nulovou znalostí problematiky. Systém je v tomto velmi intuitivní a příjemný.
  5. Snadno lze také získat přehled chybových zpráv (chyby 403, 404) či záznamy týkající se obsahu nebo chování uživatelů, neboť Drupal nativně podporuje logovací funkce pro rozmanitou řadu událostí.
  6.  A další technické SEO choutky jako např. úprava robots.txt nebo sitemap.xml? Drupal je i v tomto poměrně přívětivý.
  7. Prostřednictvím správných modulů a postupů lze v Drupalu nastavit intuitivní provázanost jazykových verzí. Redaktoři tak mohou pohodlně vytvořit obsah v původním jazyce, poté kliknout na tlačítko "přeložit" a mají hotovo. Máte-li redaktory z různých koutů světa, zajisté oceníte také možnost překladu samotného rozhraní. A v závislosti na jazyce lze nastavit specifická pravidla pro generování SEO.

Rádi doporučíme, jaké rozšiřující moduly na Drupal vybrat pro efektivnější práci na SEO. Ani vývoj custom modulů (modulů na míru) pro nás není překážkou.

SEO reference na Drupalu

S metodikou SEO na Drupalu máme bohaté zkušenosti.

Animo Bohemia   Animo Bohemia

Pro klienta Animo Bohemia, zabývajícího se výrobou a montáží dveří, jsme vytvořili designové prezentační webové stránky, které jsme následně na základě osvědčených postupů plnili kvalitním obsahem. Angažovali jsme se především v tvorbě galerie referencí, a to ve formě pořizování hodnotného grafického obsahu. 

Dále jsme klientovi pomohli obsahově/informačně strukturovat kategorii sortiment na jednotlivé sortimentní skupiny tak, aby se návštěvníci na stránkách co nejlépe orientovali, a strukturou jsme se zabývali také u sekce "služby", kde byla ke správnému členění obsahu zvolena metoda agregování.

Animo Bohemia


Práce s obsahem metodou agregování

V neposlední řadě jsme klienta „navedli“ k tvorbě sekce FAQ, tedy sekce často kladených dotazů, jež návštěvníkům a potenciálním zákazníkům slouží jako jakási forma nápovědy. Pro klienta to znamenalo především úsporu času, který  by jinak musel trávit zodpovídáním několika téměř shodných otázek.

>> podrobnější reference

Amerika.cz   Amerika.cz

Amerika.cz, minisite známé CK ESO Travel, slouží jako praktický průvodce po USA. Na začátku celého projektu stála důkladná analýza klíčových slov, podle které jsme vytvořili ideální informační architekturu webu. Vytipovaná klíčová slova jsme zanesli vhodně do námi vytvořeného obsahu disciplínou SEO copywritingu

Po kontrole a správném nastavení technických parametrů SEO se zabýváme především rozvíjením textového obsahu. Jednotlivé stránky plníme relevantními informacemi, které vhodně členíme a tvoříme z nich kotevní navigaci. To vše za účelem dosažení co nejlepší uživatelské přívětivosti. Zajímá vás příklad takto vytvořené stránky? Koukněte třeba na tu, pojednávající o charakteristice Američanů

A jakých výsledků jsme dosáhli? Jak vidíte na následujícím grafu, od té doby, co jsme se cíleněji zaměřili na intenzivnější zesílení strukturovanosti obsahu, podařilo se nám dosáhnout podstatně vyšší průměrné doby, kterou návštěvníci na stránkách stráví. A proč? Protože vždy najdou to, co hledají, a nemají tak důvod stránky opouštět.
 

Amerika.cz - průměrná doba strávená na stránce

Amerika.cz - průměrná doba strávená na stránce 


>> podrobnější reference 

 

Cestovinky.cz   Cestovinky.cz 

Cestovinky.cz jsou cestovatelský online magazín, který jsme kompletně navrhli a také postavili. Tvorbou webu a zapracováním vlastní grafiky to však neskončilo; průběžně přidáváme nový obsah, který dbá na SEO doporučení (museli jsme vyškolit v základních principech SEO naše redaktory), aby se články indexovaly a byly dobře dohledatelné ve webových vyhledávačích. Články začaly pravidelně vycházet v roce 2014 (občasně už o rok dříve), a již na podzim roku 2017 se návštěvnost webu z vyhledávačů blížila číslu 1,4 milionů! 

Více o Cestovinkách ze systémového hlediska naleznete v naší detailnější „Drupal referenci“, Zajímá-li vás však spíše „markeťácká oblast“, rozhodně vám nesmí uniknout naše druhá reference. V té se zabýváme úspěšným facebookovým profilem Cestovinek, který si taktéž sami spravujeme. Podívejte se na další sociální sítě, kde pomáháme.
 

OA Praha         OA Praha

Zabývali jsme se také webovou prezentací pražské obchodní akademie a pod ní spadajícího obchodního institutu. V naší gesci byly jednak aspekty patřící pod technické SEO (například právě použitý redakční systém), a jednak vybrané oblasti spadající pod SEO obsahové, jako je třeba konzultace a pomoc při výběru témat pro blog a postupná úprava informací na stránkách. Klientovi jsme například dělali zajímavou infografiku a také jej zásobujeme kvalitními fotografiemi a originálními bannery. Zmíněné fotografie kreativně využíváme i v rámci facebookové správy

>> podrobnější reference

 

Respect Group   RESPECT Group

S optimalizací pro vyhledávače pomáháme klientům působícím v celé řadě oblastí. Výjimkou není ani sféra pojišťovnictví, o čemž svědčí naše spolupráce s pojišťovací společností Respect Group. Postupně jsme si s klientem vyčlenili témata, která mu přinášejí z potenciální návštěvnosti nejpravděpodobnější míru splněné konverze a tato témata se snažíme dostat na první pozice ve vyhledávačích. A to se nám daří, především díky pečlivé součinnosti mezi našimi specialisty a klientem, kdy společně koncipujeme obsahové práce tak, aby splňovaly parametry E-A-T, které jsou v tomto segmentu velmi podstatné. 

RESPECT Group - výsledky vyhledávání

Pozice ve výsledcích vyhledávání na vybrané klíčové slovo

>> podrobnější reference